Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Cabaran 30 Hari Blogging : Day 16




Challenge : Obsession

Image result for tumblr i love sleep

Assalamualaikumm . haiii . happy weekend  💃

so, OBSESSION . tengah fikir jugak apa yang aku obsess sangat . kekadang obsess ni bukan saja pada barang apa yang kita suka tapi tabiat yang selalu kita buat jugak .

so i know what i obsess to . SLEEPING 💤💤💤

Image result for tumblr sleep

hahaha . tabiat suka tidur aku ni dari kecil lagi . bila dah tidur aku memang liat nak bangun . susah sangat nak kejut aku . rasanya rumah terbakar pun belum tentu aku boleh sedar 😴

sebab apa aku suka tidur ?

SEBAB MENGANTUK
hahaha takyah nak common sangat alasan tu . memang orang tidur sebab mengantuk kann 😹

Image result for tumblr sleep
SEBAB NAK HILANGKAN MASALAH
ada orang nak release tension suka pergi tempat yang menenangkan macam lake garden or tempat rekreasi .ada yang suka pergi shopping mall. bila tengok orang ramai-2 cemtu dia rasa hilang sikit beban . and ada suka sibukkan diri buat kerja-2 lain ,for me, i love sleeping

Image result for tumblr sleep
SEBAB NAK HILANG PENAT
aku suka napping sebelum solat zohor dekat tempat kerja . bila sedar, rasa segar je . kadang 5 minit pun dah cukup .

Image result for tumblr sleep
SEBAB SAYA SUKA TIDUR
oke bye 😝



Image result for tumblr sleep

much love,
faradila ♥

Image result for tumblr i love sleep


Blogger noor azlan said...

Bab tidur ni memang tak syok kalau baru nak tidur orang kacau... tidur memang tabiat yang best... hehe...

 
Blogger Seorang Syed said...

Kalau saya nak release tension kena makan. Tidur tu perlu kalau nak hilangkan marah hahahaha.

 
Blogger amira faqihah said...

TIDO sebab nak lupakan masalah tu selalu !

 
Anonymous Anonymous said...

Kalau kita ada masalah, tido pun dapat kurangkan masalah. Tapi payah kalau bangun, masih lagi teringat masalah.hehehe

 
Blogger Unknown said...

Memangggg. Nk hilangkan stress, dengar suara org yg kacau jadi tambah pulak stress haha

 

Post a Comment