Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Cabaran 30 Hari Blogging : Day 15



Challenge : Blog I Love

Assalamualaikummm :) ❤

kalau dah nama blogger haruslah korang ada blog yang korang adore .kann~ sambil-2 berblogwalking tu tetibe "ehh tersuka pulak dengan design blog ni" , "ehh terjatuh hati pulak dengan cara penulisan si blogger nih" and "ehh sweetnye lagu dalam blog ni" .😚😚

haa mesti ada kan 😈 ...

kalau tanya aku blog apa yang aku suka, blog yang aku in love, aku takkan jawab spesifik blog tu , contoh *urlblogsekiansekian* sebabnyaa banyak sangat yang aku suka , sampai tak ter-list nanti karang . cuma aku akan list kriteria blog yang aku minat and aku akan terus blogwalking ke blog-2 macam gini ...

TAK LAMBAT LOADING 💫Image result for tumblr pastel

ini paling best . sebab apa tau ? sebab wifi rumah iolls macam siput sedut 👾.aiyaaa .and jenis aku ni suka bukak banyak-2 tab .so BW banyak blog dalam satu masa .hehehe ~ tapi jangan lah anggap aku tak baca semua karangan korang . aku suka membaca ,jangan khuatir mbak-2 ibuk-2 yaa..

SIMPLE BUT NICE 👏

maksud kat sini warna design blog . tak menyakitkan mata sebab iolss ni rabun . takut power naik kang jadi power rangers pulakk .tulisan pun okey. baru seronok nak menyelam lama-2 kat blog korang hehehe.
Image result for tumblr pastel


ADA SHOUTBOX 💬

Image result for tumblr pastel

ini paling penting .kalau tidak cemana nak kasitahu korang yang kita dah singgah kat blog ? ini paling penting bagi aku . so tuan blog boleh balas kunjungan betul tak ? hihiiii 😉

ada yang iolss tertinggal ke ? tapi bagi aku ini jelah yang cukup . sebab aku tak memilih sangat pun .sebab blog kita ni bukan blogfamous okayy sedar diri uhukk.


Image result for tumblr pastel

kalau ada yang kurang dari blog ni, harap ditegur ye . kita sharing ilmu. yang mana baik kita teruskan . yang mana kurang kita perbetulkan .

Image result for tumblr pastel
salam xoxo,
faradila ♥


Blogger noor azlan said...

Tak lambat loading tu wajib, tambahan lagi nak komen mesti senang... hehe...

 
Blogger ✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

Stuju dgn entri ni

1.blog loading - bila kita blogwalking of course nak blog tu loadingnya dengan sempurna.tak nak ambil masa readers menunggu loading.silap silap tak sempat nak membaca dah tekan x .hehe

2 kotak komen - better kita guna yang simple aja kan. Kadang tue kita dah baca dengan tekun segala penulisan..dan nak komen tengok-tengok lahaiii ada yang connect dgn fb la.mungkin aa kebaiikan tersendiri juga.

3.shoutbox- bagi CCL penting jgk . Boleh tinggalkan maklum balas..kadang kalau baca some entri tapi tak tahu nak komen apa apa .CCL akn tinggalkan visit kat shoutbox

 
Blogger Puteri said...

Saya pun suka buka tab banyak banyak. Sep sikit! Hahaha

 
Blogger Fairuz Aqilah said...

Blog kite okey tak? Hehehehe... Risau pulak.

 
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by the author.

 
Anonymous Anonymous said...

ya sekarang banyak blog yang cantik2 .. tapi setuju dengan senarai kat atas, kadang2 kalo yang lambat loading tu yang payah.. anyway blog awak pun comel :)

 
Blogger Seorang Syed said...

Alamak blog saya takda shoutbox haha tak sampai seru lagi nak letak, tengoklah nanti bila2 kalau rajin haha.

 

Post a Comment