Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Nice and Awesome :D




ehem ehem .Assalamualaikum...

cuti nih puas jugak laa berjalan .kami pegi kl, and Port Dickson .
hari jumaat dah bertolak dari rumah .singgah makan dekat R&R Sungai Buluh .bawak keluar bekal dari rumah .kami prefer bawak bekal kalau pegi mana mana sebab satunya, Jimat of course haha .and sedapp :) .mestilah masakan mak memanglah sedap .then teruskan perjalanan sebab masih jauh nih .singgah solat dekat R&R Jejantas .

sampai KL dah maghrib .nak jadi cerita ni, jalan dekat KL biasa laa always sesak .tetibe kereta kami rosak .bau hangit satu kereta .nasib baik dekat tepi jalan ada ruang kosong untuk abah parking kereta .lama jugak laa kat situ .semua pakat gelabah ..Alhamdulillah tempat kami parking kereta tu dekat sangat dengan hotel .hotel biasa jaa .bolehlah buat menginap satu malam .kalau tak, taktau laa jadi apa kan .
paginya, kami terus ke rumah pakjang kat Pandan Mewah and bila dah sampai abah dengan pakcik terus drive cari workshop terdekat .and Alhamdulillah kereta kami okayy-2 jaa .tapi duit banyak habis dekat kereta pulak .haha dugaan ,right ?

tapi kenduri rumah pakjang memang best .lauk sangat sedap haha .


keluarga Mak Teh


dia cousin saya , kak aien :)


ummi dan mak .hehe :D



tengok .saya ada dua abah .untungkan saya :)
muka sama, perangai sama cuma saiz jaa lain hahaha
abah saya yang besaq sikit tu .saiz lain sebab abah saya tak merokok :)


well, that's me :)




alamakkk, kantoi jerawat >.<


nih baby kat atas .aku cukup geram dengan dia .asyik nak kat aku jaa .dah tu asyik nak dukung jaa .
hang nak sangat erk .aku bawak hang lari balik perak baru hang tau :P
anak sapa pun aku taktau huhu



selesai kenduri, kami terus ke Port Dickson yahoooo .actually, tak plan pun .

MUZIUM TENTERA DARAT




tunggu nak makan :D







my adik adik yang awesome :D
sorang duckface, sorang hidung kembang .hahaha


me me :D







ehh ?? *tutup muka*



oohooo kalau ada peluru dah lama muka hanguih .





ye mak saya pun awesome .
tapi lelaki tuu tuu tuuu !!
so handsome ~ :*






serious angin kuat gilaa dekat sini .
syokkk :D




p/s : akak takde :( tapi takpe, mak cakap nanti lepas kenduri kak ana nak pegi PD lagi .masa tu akak ada syokk ahh :D

byeee.

















Blogger Syamimi Saad said...

bestnyaaa jalan2... =)

 
Blogger Unknown said...

@Mimie Najib ye :)

 

Post a Comment