Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



I am AWESOME girl, right ? :')




hmmm baru balik dari PD .penat pun tak habis lagi .but but ,tak rasa ngantuk .tidur ? alaa tanak laa .itewww tux ngantork agy arrr .wek wek geli geli hahha .

sedar tak sedar dah sebulan aku break break breakkkkkkkkkkk dengan my MR PELAT R. MY ??? kenapa my lagi .sedarlah wahai FARAH 'ADILA BT. BAKAR bahawa sesungguhnya he is not yours ANYMORE .okayy sedih kejap .kejap dah laa .hmmmm

boleh pulak haritu akak tetibe mintak link blog nih .asal erk ? aku tanya dia cakap "bagi jela" .okayy aku pun bagi .ingat nak buat apa .rupanya nak stalk post aku yang lama-lama .aikkk ?? tak pernah-2 .adakah bertambah bilangan stalker aku lepasni ?? kayyy jangan nak perasan :P

rupanya dia nak buat benda nih -_-




wlaupun kmu snyum..akak blh asa kesakitan hati kmu..
akak syg adik2 akak..akak xkn izin spe2 hancurkan hati adik2 akak..
even ur Mr Pelat R..
 — with Farah Adila II and Fatin Hakimah Bakar.
Unlike ·  ·  · Share

AKAK !! kak fara dah lama tak nangis tauu .janganlah buat orang nangis *lap air mata* .kayy terima kasih kerana berjaya membuat saya mengeluarkan air mata yang sangat masin nih puihh .heyyy , don't worry okayy .kak fara sentiasa kuat .sebab kak fara tauu ada lagi orang yang sayang kak fara ,yang ambil berat pasal kak fara .ramai yang sayang saya , Alhamdulillah .saya tak pernah sunyi :)


dia cakap aku kuat ? NO ! kita semua kuat :)

ini jiha nyott nyott nih pun post pasal saya .tengokk, dia sayang saya :) tekan sini

kak aien, my cousin :)

Hang lawa dek. Ramai nak kt hang. Trust me :-)
Reply to  
Image will appear as a link
  1. Ada. Jodoh sentiasa ada. Awak muda lagi. Kt U ada, kerja ada mana mana ada punya.
  2. Youre welcome. Jgn sedih sedih oka :-)

okayyy saya mengaku saya masih sayang dia .perasaan nih tak pernah hilang .dulu kan , masa mula-mula tengok dia, saya panggil dia gangster .sebab apa tau ? sebab muka dia garang lepastu badan dia tough     .saya takut dengan orang macamtu .saya tak terfikir yang saya akan suka dan sayang dia .tapi sekarang, nak buang perasaan tu Ya Allah cukup seksa :( .
he is my FIRST .okayyy ulang sekali lagi FIRST .betul cakap orang, cinta pertama tuu sangat susah untuk dilupakan .1 tahun 6 bulan waktu yang sangat sangat indah dan pastinya takkan aku lupa sampai bila-bila  :'D
kalau aku tak boleh buang rasa nih, biar je laa aku simpan dalam dalam dalam hati yang sudah broke broke broke pangggg !! *pecah* .kalau dia dah ada orang lain macamana ? jangan risau :) .saya tak akan menangis guling-guling sampai masuk bawah katil .sebab itu hak dia .saya hanya mampu mendoakan kebahagiaan dia sahaja .elehhh baiknya awak .hehehe takde laa .saya cuma mendoakan kebahagiaan orang yang saya sayang .tak salah kan ? kekadang saya berharap sangat dia akan cari saya dan cakap "awak, jom getback?" how happy I am saat tu .semestinya .tapi entah bila .atau tak akan terjadi ?

okayyy dah dah stop ! fuhh~ farah kalau tak distopkan nanti panjang berjela lagi dia tulis .entahh apa laa yang dia merapu uhuk uhuk .

ehhh sebelum tu ! akak saya dah ada someone yang mirip dengan ex dia .wahhh bestnye :) .dan for sure dia tengah happy dengan si ehem ehem tu .ehh mestilaa ,orang sedang dilamun cinta .auww auww hahaha .akak ,pesan dekat lelaki tu, kalau dia buat hang nangis siap laa dia .kak fara kerat kerat dia buat tomyam nanti yayyy :D

si merapu,
FARAH 'ADILA


Post a Comment