Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



SEMINAR SCORE A



SEMINAR SCORE STRAIGHT A'S
bertempat di HOTEL SERI MALAYSIA 
hari AHAD

okayy. ada sape-2 pegi tak seminar tuu ? kalau kenal boleh jugak beramah mesra kan kan .hehe
nak tahu tak, seminar nih best sangad .tapi balik tuh memang letih lar .
pagi tu aku bertolak dari rumah .abah yang hantar .yang lain semua naik dengan bas .aku jaa p dengan kenderaan sendiri .tengok, betapa mak abah sayangkan aku .hahaha .no lar .aku yang manja .pegi mana pun dengan mak abah .sampaikan aktiviti under sekolah pun mak abah yang hantar .see, sedih kan ? haha

sampai-2 hotel, terus jadi kecut perut .ehh ada ke tak seminar nih ? mana semua orang .macam takde jaa .
call yang lain, betul ke tempatnya .ye memang betul lar .actually aku yang sampai awal sangad .memang takde orang lagi lar .semangatkan aku .muehehe .jenuh betoi nak tunggu depa .lambat bebenor .

dah sampai, terus pegi ke tempat pendaftaran .grand tempatnya .haha .best best .nasib baik sampai awal .boleh duduk tempat depan .takde lar depan sangad tapi boleh lar .huhu .so seminar pun bermula pukul err err kay dah tak ingat -_- .slot bahasa melayu .HJ WAHAB .memang best :D .walaupun kadang-2 ada yang mengarut sikit but it's still okayy .info info menarik :) .rugi yang lain tak mai .

pastu rehat .sambung balik dengan MR. RAJENDRAAN .sedikit boring sebab sama je gaya dia time mai sekolah dulu .cuma dia ada bagi poems .seriously aku suka poem tuu .haha .berkaitan dengan boy and girl ,love .hahaha .ARE YOU STILL PLAYING YOUR FLUTE ?? .message nya : don't trust guy who tell you "i love you" .ahaha .sir tuu yang cakap .because walaupun lelaki tuh sayangkan anda, but he has no time for you .dan dia tak berusaha korbankan masanya untuk anda .so apa yang perlu kita buat dengan lelaki macamni ? nak campak dekat mana nie ? dekat laut or dekat gunung ?? dekat lubang jamban je lar .biar penuh muka dengan taik :P

rehat lagi .kami solat dulu then baru makan .time nak makan tengok-2 ayam habis licin .bila tanya akak waitress tuh dia cakap, "sabaq sat, tengah goreng" .alright .tapi tengah goreng apanya kami tunggu punya lama tak siap-2 .kami pun tanya lagi. baru nak goreng .cehh hampehh .cakap lar awal-2 .makan je lar kami nasi jaa .pastu tatau camna rezeki kami kot dapat ayam special panas-2 lagi .terbaik dari dapur .hehe .tengah-2 makan orang tuh dah panggil masuk dewan balik .makanan tak habis makan lagi .pastu nak tau kami buat apa ? kami bungkus ayam yang tak habis dimakan dalam tisu pastu sumbat dalam beg hazwani .selamba masuk dalam dewan .bukak-2 beg nahh bau ayam semerbak .haha .jenuh nak cover :D

time sejarah paling menakutkan .sir india tuh berjalan tanya soalan dekat orang .aku paling tak suka orang buat macamtu .paling paling .but he so handsome :) .walaupun india .lawak pulak tuh .hahaha .seriously handsome .lupa nak tngkap gambar .huhu

mathematics really boring .mna taknya , dah nak balik time tuh .haha semua tak fokus kot .cikgu chinese pulak .dok squek squek .orang "square" dia sebut "squek" .hehehe .kami pun ambil peluang tangkap gambar lar .huhu

but it's really fun .walaupun letih tapi aku still dapat apa yang cikgu-2 sana ajar .kiranya tak sia-2 lar aku pegi sana dengan bayar mahal nak mampus .awat ingat free kaa ? semua benda perlukan duit tau .bak kata mak aku, langkah kaki keluar rumah pun perlukan duit .hmmm susah betoi .

keluar jaa dewan, aku terus balik .depa tunggu bas lagi .aku ? rumah dekat jaa and abah aku ambil .see ? abah sayangkan aku .muehehe .hmm bila lar aku boleh belajar berdikari :( 

tengok nih muka letih baru balik seminar .haha







opss, sebelum terlupa .aku terjumpa kawan aku .kami kenal time tuisyen dekat bestari saujana form 3 dulu .tak berubah langsung ,cuma dia makin tinggi ,aku jer :(


okayy byee :)






Post a Comment