Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



whatever i wrote, all about me only ._.


assalamualaikum,


hee lama tak update kan .ermmm rindu pulak nak menaip nih .hehehe
haish time dok sorang-sorang banyak benda nak tulis . bila dah bukak blog teruih hilang idea semua tuh .
itulah manusia .mudah lupa .hehehe

eh bagi aku kan, sekolah tahun nih best lar .sebab ? haha entah lar pasaipa pun tatau .mungkin aku dah ada semangat nak belajar kot .haha memandai jaa .padahal sama jaa macam tahun lepas .uhuk uhuk .

actually, aku teringin sangat nak ada something .nak tau something tuu ape ? something is something lar .ecece .tak .sebenarnya aku teringin nak ada buku latihan .ehh ?? pulak dah .awat cheq ? tak penah ada kaa buku latihan sebelum nih ? ehh ada jaa aih .aku nak buku latihan untuk tingkatan 5 .buku fizik kimia bio .nd lain lain lar .nd nd, aku nak buku rujukan for spm . what ?? yaa SPM ! eleh mentang-2 lah aku kecik ,tak percaya lar tuh aku dah form 5 ? takpe takpe, awet muda ! haha :D suka suka ^^

berbalik kepada tadi, aku tak berpeluang nak ada buku rujukan lagi sebab ,errr sebab ,,,hmm aku kesian kat mak :( .mak banyak sangat habeskan duit bulan nih .mana tak habesnya .angah punya wedding dah nak dekat .bulan depan .maknanya ada lagi lebih kurang sebulan lar .nak beli barang-2 wedding lagi, fuhh memerlukan sejumlah wang yang sangat banyak .mana nak cari haa ?? dah duit hantaran depa tak hantaq lagi .terpaksa dahulukan duit yang mana ada dulu .so aku tak sampai hati lar nak mintak lebih-2 dari mak .cukuplah pegi sekolah ,study dekat rumah .ecewahhh buat sedih pulak .hmm takpe lar, lepas habes semua nih, mungkin mak dah boleh belikan buku-2 tuh .heee~

ohh yaa, tadi pegi sekolah .hiaskan kelas .faiz zanudin tegur " aik ? first time tengok farah datang hias kelas" .kuajaq perli aku -,- .takpe takpe .haha .tapi best .paling best, berkelah makan rojak .jyeahh


sedapp~


tengok budak kecik tuh.
tiru aku pakai baju sama .zzzz :D



weyyy, aku nak tunjuk something nih .tengok lar bawah .ehhh cepat tengok bawah !!



aku dah dapat dah buku poster AARON AZIZ ! weheee ~ .semua gambar dia .handsome gilaa .seriously tak tipuu langsung .mahal kot .tapi takpe lar ,berbaloi aku rasa .haha :D


bagi idea kat aku, mana 
nak letak kalendar sebesar aaron aziz nih ?
takde tempat dah -_-



p/s : saya seorang peminat fanatik aaron aziz .saya nak aaron aziz tahu saya dah beli buku poster dia berharga RM9.90 mahal siot .
k lar byee~






Post a Comment