Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



cuti - cuti sebelum SPM !


assalamualaikum

entry ringkas je .takde mood .

cuti nih aku pegi GENTING HIGHLAND .orang lain dah lama pegi, kami baru first time .sedihnyaa .
nevermind, baru ada rezeki :)


welk, buruknyaa muka >.<


well, akulah yang paling tinggi.
muehehehehe .
fake je .high heels :(



seriously, best sangad .nd SEJUKK !
aku memang tak tahan sejuk .dekat hotel pun kaki aku dah bengkak .dekat genting kena pakai stoking teruih .


comel tak kaki titew ?
haha

kami naik cable car .mak tak bagi abah drive .safety first ~ :)


muka excited.

sebelum naik cable car, sempat lagi tweet tweet dengan my cousin .dia pulak tak ikut .takpe lar, bukan rapat pun .haha

dah sampai, melilau cari indoor and outdoor theme park .sat jalan sana, sat jalan sini ..haa jumpa pun .


aku dah lah tak tahan sejuk kan . pastu bila masuk snow world yang berdarjah celcius -6 .apa lagi, bengkak lah muka .kesiankan :(

                                                 
alamak ! maluunyaaa .
dekat kfc. sementara tunggu mak beli.
alahaii comelnyaa muka tak larat >.<

dipendekkan cerita, lepas bersuka ria dekat sana, kami pun nak balik .it's really wonderful day .seriously .tapi geramnya, barang semua mahal .souvenir pun, alahai pejam mata je lar nak beli pun .sory kawan, aku tak beli apa pun dekat hampa .mahal siot .


kabus lah.


                                                                    assalamualaikum :)




Post a Comment