De Webmistress ♂
so soryy :'(
Tuesday, December 4, 2012 • 4:17 AM • 0 comments

assalamualaikum,
sory ganggu malam-2 nih .
cuma nak luahkan isi hati :-(


bie, i'm so sorry .
sebab rahsiakan my twitter account nd this blog .


takde niat pun nak buat awak marah .
awak orang terpenting dalam hidup sy .
lepas mak, abah, nd adik beradik sy .
sy sayangkan awak.
takde bermaksud pun nak membelakangkan awak .


sy selalu merajuk .
tp setiap kali awak buat perangai, sy merajuk, awak pandai jer buat sy okayy balek .
tp bila awak marah, sy dah tak boleh slow kan awak .
sy tak hebat dalam memujuk .
tp naseb baek sy dah boleh lembutkan awak .
awak, terima kasih .


sy tauu, awak selalu makan hati dengan perangai sy .
tp awak diam jer .
sorry again :'(


sy dah janji dengan awak .
sy takkan tipu awak lagi .
terima kasih okay balek :-)
tak letih pun layan kerenah awak .


sebab "ME LOVE YOU !"




impian kita :-)











PASTFUTURE
Owner
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺ visit my GA blog : http://insyaallahadarezeki.blogspot.my/

TIME



BLOG EDITOR
let's exchange banner with me .bagitau kat shoutbox okayy :)
TABUNG KAHWIN
TWEET TWEET



TALKIE TALKING





FOLLOW?





BLOG ARCHIVE;

  • so text me, maybe ?
  • HARIMAU MALAYA
  • Followers ke 100 !!!
  • Beep Beep ^^
  • Malaysia vs Singapore
  • really miss you :-(
  • stalker yang sama !
  • it's time to move on ッ
  • don't you know how sad i am :-(
  • happy holiday

  • MY WISHLIST

    SPM 9A
    MASUK U
    SPA (KKM)
    KERJA TETAP
    KAHWIN


    CREDIT SECTION



    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Farah 'Adila
    Re-edit: Safira & Mayar
    Others:(♥♥)

    Remember!! dont remove this section!!