Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



last day of 2013


assalamualaikum ,

hello everyone . happy new year ! :)





huu sekejap je dah masuk 2013 .jom ramai ramai, kita say hello to 2013 :D
macamana perasaan bila dah bertukar tahun nih ? mesti ada yang dah bina azam .wahh semangatnya !
my wish ? nope .takde pon .azam yang lepas pun tak tertunai .so kita bawakkan azam yang lepas ke tahun nih .In Shaa Allah, ada rezeki tertunai lah azam tersebut :)

Last Day of 2013 .apa yang korang buat ? seriously, aku happy sangat semalam . 31/12/2012 .thanks for this date .ermmm, sebab apa erk ? meh nak bagitau :D

semalam semua pengawas yang mana ada jawatan tertinggi kena hadir ke sekolah sebab , err sebab pon tatau .pergi je lah .then , bila dah sampai, rupanya cikgu suruh kemas bilik pengawas .serrrr -_-
haha kami perempuan 5 orang je .bukan kami yang buat .budak lelaki terlalu rajin so kitaorang bagi lar diorang yang kemaskan .clever right, ? ;)

dipendekkan cerita, mak aku suruh balik dengan madiana sebab mak kata nak pegi taiping so aku ikut je lar .then, mak call cakap tak payah .aku ikut jugak .bila balik, aku tengok mak dah pegi taiping. tinggal aku sorang dekat sekolah .pegi dekat garaj, tanya budak lelaki , madiana dah balik ke ? diorang cakap dah .alamakk ! macamana nih ? nak balik dengan sape ? takkan nak duduk dekat kantin sorang-2 .pukul 3 baru mak mai .hmmm camne nih .
then, syamin datang kantin .dia kata duduk dekat rumah dia sekejap .ishh tanak lar, maluuuu >.<
dia suruh jugak .ermmm betul jugak .takkan aku nak duduk dekat kantin lama lama kot .dah takde orang time tu .dengan pak guard, memang aku takut dengan pak guard sekolah tu .huhu
then aku cakap, "ermmm boleh la" >.< malu siot .pastu syamin bagitau dekat mak dia .mak dia kerani sekolah .ketua pembantu tadbir, macam abah aku .then mak dia call mak aku .guess what, mak aku bagi .errr biar betul mak nih tetibe nak bagi .

tunggu dekat kantin sampai mak dia turun .masa dalam kereta ada jugak lar aku tegur sikit sikit mak dia .tanak lar nanti cakap sombong pulak .tangan nie, tatau macamana nak cover dah. haha ketar >.<
sampai je rumah, errmmm malunya nak turun .dah masuk dalam rumah ," errr nak buat apa nie ? " .mak dia ajak makan .aku tolak .ehh bukan malu, mamang aku dah kenyang .then, syamin bagi cake .SECRET RECIPE .bithday mak dia semalam .hurmm nyum nyum .perlukah ada rasa malu ? hahaha sedap~ .aku makan sampai habes .haaa hambek kau :P

then, syamin bawak pusing satu rumah dia .macam hotel :) .cantek sangat .tapi pelik. rumah aku yang kecik jugak lar dia suka .rumah dia 3 kali ganda besaq dari rumah aku .maluuuu .rumah syamin banyak kucing .dah lar aku takut kucing .tapi mata kucing tu comel sangat :)
nak buat apa lar nih ? pukul 3 lambat lagi .hmmm :( .duduk dapur je lar .sembang dengan syamin nd mama dia .syamin kata aku tak malu langsung .gilaaa ! tak nampak ke aku tenga malu nih ? tak nampak  tak nampak ? huuu pandai aku cover ;) 

dalam pukul 2 lebih , mak aku mai ambil dah .mak cakap " eeeiii tak malu " .nak buat camne, terpaksa -_-
haha tapi seronok .mak dia sporting .terima kasih :)

the end of year 2012 .pengakhirang yang menarik .2013 ? harh dah takde main main dah .fokus je kayy fokus .exam kan tahun nih .errrr takuttt ~ .mesti banyak cabaran lagi .
esok dah sekolah .jyeahh tak nak sekolah :( .ermmm, takpe lah. hidup perlu diteruskan .ecewahh .tak sabar nak jumpa syamin lagi .weet weet .
nd , tak sabar nak jumpa AIMI FARZANA :)
byee.



- THE END -




Blogger ainil fazieda said...

semoga tahun 2013 memberi sinar baru buat kita semua :) dan , azam juga tercapai . Amin.

 
Blogger DeqNa Azhar said...

happy new year kakak

 

Post a Comment